Mysfredag!

Efter en hel veckas hårt arbete på lulsundets förskola tog mitt vik där slut idag, fick höra av nästan all personal att dom varit så nöjd med mitt arbete och barnen hade ätit min mat helt utan problem och tillome bättre än dom brukar då ordinarie kockan är där =) Stärkte mitt självförtroende en del =) Nästa vecka är det dags för barnen på porsön att få ha mig som kock (eller typ, där får man ju maten levererad från tuna, men sallad o sånt ska jag ju kirra) hoppas dom blir lika nöjda =) Är grymt skönt o få veckovis på samma ställe istället för en dag här o en dag där... Hoppas det fortsätter såhär :p Nog om jobb nu!

Ikväll ska jag o Hjärtat dricka lite vin, ha lite fredagsmys, och så kommer det nog lite trevligt folk hit oxå, iaf en än så länge.. men det blir nog fler under kvällens gång =) Ska ta med mig Emilsson i badet nu o styra upp oss lite =) Ha en skön fredag alla som läser!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

va skoj att dom var nöjda =) Hoppas ni hade d mysigt igår

2009-09-05 @ 08:17:02
URL: http://sofieskaos.blogspot.com
Postat av: stina

Jo det var en jättemysig kväll =) Helt oplanerat gick jag och malin ut o dansa hela natten oxå =) Hur kul som helst =)

2009-09-05 @ 15:56:00
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jamen rajj rajj vikken kvälla...!! klart värt en repris... dock ska jag fixa så jag har barnvakt även på morgonen.. wiihooooooo

2009-09-08 @ 22:19:00
Postat av: Ida De

jooo.. man hittar dörrar som man tydligen inte ska gå ut genom! enkelt och bra.. man smiter helt enkelt..hahaha

2009-09-13 @ 20:32:22
URL: http://idaa83.blogg.se/ingahemligheter
Postat av: Ida De

mallo hade sin där.. den hämta vi och drog =D

2009-09-14 @ 11:36:15
Postat av: malin

nåmen nå äreu gode söt, men tror inte sån hostmedecin hjälper faktiskt, önskar jag hade kuckeliana eller hur det nu stavas? DEN är grymt bra....

2009-09-14 @ 19:26:51
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0