SMÄRTA!!

Har så fruktansvärt ont i ryggen, näää ajg vet jag borde inte sitta här då... men jag vart less på att stå hela tiden!
Idag är en dag då jag känner mig lättretad, aggro, ömklig, besviken, o önskade att jag hade fått dom 7 minuter jag bad om... eller hjälpen jag bad om på morgon, eller omtanken jag hade behövt.. men man kan väl inte få allt här i världen? *ironi*
Nu ska jag ta o göra mig redo så jag e klar o gå ut med barnen då dom vaknar, förhoppningsvis mindre lyft då man är ute o leker.... 

AJ!!

2 dagar tills jag åker, hoppas det hjälper med vila för att ryggen ska bli bra... förstå... 8 dagar utan att lyfta i barn... kommer vara himmelriket för min rygg :)

Kommentarer
Postat av: malin

ja tack själv!! joo det var en trött emil som for hem till boden o en slut liam som small efter badet!! skönt nu är det kväll..

2009-05-10 @ 21:08:52
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0