Otäckt!

Vad är det för sjuk människa som far o tuttar på hus här på området?? Idiotiskt! Den här gången hann alla ut, men hur går det nästa gång? (ja jag är övertygad om att denna idiot kommer elda mera..tyvärr) Sjuka människa! Skaffa dig en bättre sysselsättning på nätterna än o bränna ner hus! Sova kanske kan vara en bra ide?!
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4610194

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 dagar tills jag är i Bulgarien...ojojoj... finns mkt o fundera på under min resa, svaret är så otroligt ovisst, men förhoppningsvis kommer det klarna under tiden hemifrån så att allt är solklart när jag kommer hem igen... Nu ska jag gå o ta en cigg i väntan på min son som är på väg hem... Hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0