Snabbt bara

en liten kort update, trött o ska sova strax....

Haft en helt underbar helg! Äntligen har jag och min vän hittat tillbaka till varandra och faktiskt så har jag saknat henne mer än jag erkänt!! Det känns jäkligt bra! :) Fest på menyn igår, var otroligt trevligt =) Tack AK för en trevlig kväll :D Dans hela natten o "pyjamasparty" hos Camilla o Lillith... =) Imorse var det dock inte lika kul o behöva ta bussen hem i gårdagens kläder, men men det gick bra de me :)
Haft besök av D o Emil, stackars mammans lillskrutt, helt slut =/ Ville inte släppa han då han skulle fara, men jag kan ju verkligen inte vabba den här veckan som kommer och kan inte begära av D att han ska komma hit innan jag far på morgon heller... sen är det nog bäst för E om han får ha sin egen dygnsrytm just nu när han är sjuk.... Men det känns skumt att inte kunna vara när han då han är sjuk =( Inte ens FÅ kunna fara dit... nåja, jag överlever o han överlever o Daniel klarar det här det vet jag...inga tveksamheter, bara mitt hjärta som blöder :P Vore bara trevligt om man kunde få svar på sina sms angående det sjuka barnet.... ;)

Hepps nu ska jag slänga mig i sängen o se tv.... *Upp före tuppen imorrn...

(håller fortfarande tummarna att jag ska vinna dom där snygga naglarna :P )

Gonatt i en hatt!



Kommentarer
Postat av: Cillan

Åååh, I know the feeling att åka buss i gårkvällens festarkläder... Jag blir generad bara av tanken... Alla som tittar på en tänker "jaha, nog vet jag vad hon har gjort i natt" och så fantiserar dom ihop massa snusk... SKÄMMIGT!!! :P

Härligt att du hade en strålande kväll! Vi får höras i em. :)

2009-03-09 @ 09:23:29
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Skönt att du tog dig hem iaf!! :D

Haha, ja hur mkt dom än fantiserade så skulle dom aldrig i sina vildaste fantasier kunna fantisera om allt snusk den natten;) moahahaha

2009-03-10 @ 18:37:57
URL: http://svammel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0