Secrets!

Jag gillar att få vara lite hemlig ;) hihi
Så nu kommer jag fortsätta vara det om ett par saker,, :P

Dagen började helt underbart bra, sovit gott inatt (dock få timmar som vanligt) och vaknade relativt utvilad då E började banka med nåt inne i sitt rum... Upp o byta blöja, käkade banan i sängen (nä vi brukar inte äta frukost i sängen i vanliga fall :p) myste på lite, skrattade, på med lite musik, gick ut o rökte, då hade skrutt hämtat kulramen o satt i sängen o "räknade" ;) La mig där o myste o räknade med han, sen klev vi upp, jag gjorde kaffe, kollade utbet från csn o insåg att jag får pengar IMORRN!! Såååå lovely! en stor sten har lättat från mitt hjärta! =)

Vi ska snart göra oss klar för dagis o sen ska jag iväg me Lisa en sväng... sen får man se vad dagen har att erbjuda, känns inte som det kan bli annat än en bra dag iaf ;p

Imorrn har jag provet på utbildningen, sen är jag klar?! Kan hända jag måste göra nån dag till på praktiken, vi har inte bestämt det riktigt än....

Helgen blir fullbokad verkar det som... Fredag blir det kanske middag o bio, om inte så ska jag ta tag i viss städning här inför flytten, Lördag är det tatueringsmässa, sen får vi se om det blir utflyttningsfest här eller om jag hakar på nån annanstans, vore iofs rätt skönt o få fara till nån annan o grisa *haha* Söndag har jag planerat att soooova! ;) Hela långa dagen till barnen kommer hem helst :p

Solen skiner, både ute och inom mig.... kan nog inte må mkt bättre just nu... =)

Kan bara hoppas att den grej som inte känns bra löser sig, men det tror jag, Det ska det göra, för jag saknar dig vännen!

Å så var det tävlingen, inte många dagar kvar nu ;)


http://xtremebeautynails.blogg.se/2009/march/vinn-naglar.html

Håll tummarna för mig.... I really really want them ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0