nåååååååå lillgossen!

Idag när vi stod och lagade mat så säger Noah att han ville gå över till D
Jag- Men Daniel bor inte kvar där (insåg att ingen talat om detta för honom =/ ) han har ju flyttat.
Noah - Då kommer inte jag kunna träffa Galel nå mer
Jag - Jooo men klart du kan
Noah - Var bor Galel då?
Jag - Hos Emils farmor o farfar för tillfället
Noah - Kan inte Galel komma till oss nån gång?  (och jordens ledsnaste ögon)
Jag -  (med tårar i ögonen och ett bristande hjärta) Men självklart vännen så kommer han kunna hälsa på oss! Och så gav jag honom en stor kram
Då säger gullungen -mamma jag älskar dig.... Tror ni tårarna sprutade?? Svar JA!!

Hur kunde jag missa att prata med honom om detta??? Han har vetat att vi alla ska flytta, men att det är "länge" kvar....


Sen när vi bytte blöja så sa han att han inte ville ha en mamma med så kalla händer *skratt*
Jag - Meeen Noah, man kan bara ha den mamma man har fått..
Noah - Nä, jag kan ha 2. Maria (min brors tjej) och dig mamma
Jag - Jasså, vill du ha Maria som mamma oxå
Noah - Ja jag har 2 pappor oxå, Pappa Galel och min pappa

Tror nån saknar sin "pappa Galel" =(

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,



Du är absolut med i tävlingen

har bara inte hunnit okeya alla kommentarer, ska fixa det i morgon

kram

2009-03-05 @ 23:23:19
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack! :)

2009-03-07 @ 11:16:50
URL: http://svammel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0