Måndag!

En måndag efter en turbulent helg som ändå slutade relativt bra!

Finns ett nytt inlägg i lösenbloggen..

Imorse vaknade Noah 6.30 o försökte övertala mig att det var morgon, det tyckte inte jag så jag försökte övertala honom att det var natt, det gick han däremot inte på hahaha! Sötis! Så när kl var 7 var det bara o pallra sig upp för då hade han varit o väckt Emil oxå o stod o vrålade där inne att Emil ville upp ur sin säng ;P  Satte dom vid bordet och gav dom frukost! Sen klädde vi på oss och mös en stund, sen ut i snöstormen o till dagis, gladaste ungarna i stan över att få gå på dagis =)
Dörren in till Emils avdelning hade dock gått i baklås, så Jag o Cilla fick ta våra barn o gå in köksingången haha.. Noah tyckte det var jättekonstigt men spännande, och Emil blev svinsur när vi gick ut från dagis igen, han ville ju vaaara där ;)  Gullunge! Nå, lämnade barnen, gick hem, tänkte tvätta, men de var fullt i alla maskiner så det blev inge me de... Blev inget av nåt idag faktiskt... haha En riktigt slödag.... ser bara allt som behöver göras o suckar, packa, börja smått städa ur där det går o så... men ihhh såå tråkigt! Behöver mer kartonger oxå... kanske därför jag inte tar mig för o börja? men jag måååste ju! :P Aja det händer såsmåningom :D

Längtar som fan till lördag.. Kommer bli så kul! 29års fest på skurholmen, massa brudar, några killar, singstar (?) sällskapsspel, alko o sen utgång o dansa tills fötterna glöder :D
Säger bara Pink-So What, Lady GaGa - Pokerface och Just Dance, Solid Base- Mirror Mirror kan man bli på bättre humör? =D Högt ska dom spelas och man ska sjunga med o bara mååå bra!! Me like! Ohhhh å såklart!! Cascada- Miracle. Jag äääälskar den!!

Nu ska jag koka lite kaffe o se om jag kan få nåt gjort innan jag måste he mig ut i snön o handla o hämta barnen... 

Imorrn ska dom nog fira Noah på dagis, han blev ju sjuk då dom skulle göra det... men då tar dom det nu istället :D
Få se om dom som inte firat honom hemma kommer att göra det eller om dom ska strunta i honom helt? Liite dålig stil tycker jag... men alla tänker vi ju olika..!!

Kaffe o en Cigg o Bra Musik!
 
Mitt liv ljusnar!
Jag känner en bubblande känsla i magen
Jag tror det är lyckan som vill fram
 =)

Kommentarer
Postat av: Cillan

Vilken upplevelse att bli utelåst från dagis! :P Men vi tog oss ju in tillslut... :P Men nu har ju vaktis ordnat så att dom inte ens har en möjlighet att stänga ut oss mer, och inte heller stänga in barnen, ett handtag på dörren hade suttit fint i alla fall... :P

2009-03-02 @ 15:46:34
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0