Lovely Day!

Börjar med några bilder från igår... skotertävlingen där vi hade det jättemysigt :)

Fika med varm choklad och mackor :)

Sen fortsätter vi med bilder från idag på busungarna här hemma :)







Dagen har varit helt underbar, inte ens såna saker som spya igårkväll, tvätta upp allt idag, massa diarre o moddiga gångvägar har lyckats ta bort mitt smile :) Inte ens griniga o arga barn, inget av det som brukar irritera mig har ens rört mig i ryggen idag... herregud.. vilken underbar känsla :) Och vad får mig att känna såhär då?! Ja för det första tror jag det är VÅREN, vårkänslor, vänner, blivande vänner, och nyfikenheten... Och att det inte varit nå tjafs om nånting på hela helgen, det har varit helt underbart... :)

Nu ska jag gå o lägga mig o fortsätta le :)

Goodnight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0