jag vill vinna! ;)


Helt ärligt, jag kan inte släppa tanken på fina naglar.. Ingen ide o fixa innan flytten såklart, men när den är klar skulle det vara helt underbart med såhär långa fina naglar =) *me want*

Surra me Lisa i nästan en timme i tele igår.. tårarna kom då hon berätta om kontakten hon fått med AG via medium.. shit alltså, underbart! Hihi, bara jag tänker på det så börjar tårarna komma igen... vaddå känslomänniska?!?! =)  Så glad för hennes skull att hon tog sig dit!

Idag är det skotertävling på schemat, alviksträsk. ska bli skoj =)
Det första Noah fråga när han vakna var -maaaaaammaaaa. ska vi på skotertävling idag :D
Nu ska jag fixa frulle o ta en värktablett o se om min huvudvärk försvinner....

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0