Dessa låtar

har jag fått mess om att jag ska lyssna på.....

Första...där kom tårarna..
 

Dom andra hittade jag inte på youtube, men lägger in texterna iaf....

Hon är en helvetes vacker kvinna
(Blues är allt jag har 1992)


Hon är en helvetes vacker kvinna
Hon får mitt hjärta slå dubbla slag
Jag skulle ge'na alla mina pengar
för att få träffa'na ett litet slag

När hon går nerför gatan
männen stönar, bönar och ber
En sån kvinna kan man aldrig äga
Hon är bara någon som man ser

Hon har lår som kolonner
Hennes bröst är som två kupoler
Den kvinnan är en helgedom
för jordiska religioner

Hon kommer slita min själ i bitar
Hon kommer göra mig sinnessjuk
Hon kommer göra mig djävligt illa
Jag kommer älska varje minut
Hon är en helvetes vacker kvinna
Hon får mitt hjärta slå dubbla slag
Jag skulle ge'na alla mina pengar
för att få träffa'na ett litet slag


O den sista....

När allt har blivit sagt
(Sjung svenska folk 1975)


När allt har blivit sagt
och vi sitter och är tysta
Våra läppar känner inte för ord
och än mindre för att bli kyssta
Jag är ensam igen,
så ensam som jag varit hela mitt liv
Och jag jag är ensam igen,
så ensam som någon kan bli

Jag låg vid din sida,
försökte läsa dina tankar
Det var en klyfta mellan oss
som var för bred för mina armar

Du kan få min själ i en påse,
försök tyd den om du kan
Låt psykologer och neurologer
kika mig i ska'n
Men ni kommer inte att lyckas
men jag var fem år när jag förstod
att varje människa är som en ö
och alla saknar bro



...saknar ord.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0