Konsekvenser!

ALLA får ta konsekvenserna av sitt eget handlande, förr eller senare! Tänk på det! Man kan inte behandla folk hursomhelst eller göra/säga hursomhelst, allt kommer surt tillbaka tillslut! Så behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Jag försöker leva efter det mottot, självklart misslyckas även jag med det ibland, och får ta konsekvenserna för det, oftast på sista tiden har det handlat om tidsbrist som gjort att jag inte haft ork/tid att vara mot mina vänner som jag önskar dom ska vara mot mig, men jag hoppas jag kommer ha bättre med tid nu under sommaren då jag har ett fast schema o gå efter o lite mer struktur på vardagen!

Nu ska jag mysa med mina älsklingar innan det är dags o fara iväg till dagis med den stora o mormor med den lilla... jobb ikväll ... spännande!! :)

Hej svej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0