Its HOT HOT HOT!!!

Sitter hemma hos D o svettas! Scheisse vilken värme, men neeej jag klagar inte, bara konstaterar att sommaren ÄNTLIGEN är här ;)

Ska o jobba på ett tag.. härliga pass den här helgen.. hunnit med en massa fritid har jag gjort =) Var o fiskade me gumman igår o sen var jag helt död, hade tänkt mig på färjan, men helt ärligt så orkade jag inte... förvånade?! det blev jag haha.. nåja färjan står kvar och jag hade nog ändå inte haft roligt, bäddade ner mig o läste lite i min bok istället och somnade relativt tidigt, vaknade av väckarn kl 9 imorse, gjorde mig klar o tog bussen hit, har ränt runt lite me bröderna och min lillskrutt =) käka lunch o så... nice nice....

Försökte sitta på ballen en stund. men jag dör typ, kokas sönder :p hmm undra om D äger en såndär duschflaska, då går de nog bättre... ska gå o kika...

ut i solen - baj baj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0