Händer mkt

spännande i mitt liv... men det håller jag för mig själv *hihi*

Annars rullar livet på i samma spår som alltid.. emil har varit sjuk under helgen o noah åkte till farmor o farfar i lördags o kom hem idag... tur han har dom! Han hade nog blivit galen av o sitta inne med mig o emilsson hela helgen.. Idag tog vi oss iväg till stora lekparken med grannen o hennes son! TREVLIGT!! Fika lite o lekte oss less... hem o söva ungarna o nu sitter jag här en sväng.. Blir en proppad dag detta, när ungarna vaknar kommer nog mommo strax, sen kommer nog även fia, laga mat åt oss alla o umgås, kanske göra en rabarberpaj av rabarberna fammo o faffa hade me sig *mums* får se om jag ids, kanske tar de en annan dag... :) fast hela veckan är rätt smockad, och kanske blir än mer... det får vi se ;)
Sen när mommo o fia har farit är det nog bara o göra kidsen klar för sängen o sen kommer Linn, movinight ikväll :) Nice! fuck, måste ju o köpa nå gott o tugga på till filmen..haha går ju inte att se film utan snarra :p tur jag inte ser film så ofta haha

tänkte jag skulle hinna lägga in lite bilder från bulgarien.. har inte fått tag på alla än, men några får ni kika på iaf :)






den här bilden (ovanför)  slår allt!! så klockren... jag hade så ont i skrattmusklerna efter en vecka med dessa DÅRAR! :P




Well nu hinner jag inte lägga in fler, men ni som har mig på facebook kan se mer där...

Ska gå o plocka lite här innan barnen vaknar...kanske slå igång en tvättmaskin... o en diskmaskin.. för vet ni vad?! Min diskmaskin är igång!! Finally.. O inte ska ni tro att nån karl varit o hjälpt mig med den... nej nej jag o grannen tog tag i det där o vi fixade det! Fan va vi är bra! så nu kommer vi starta M&S´s rörmockarservice, 2 hot mamas under diskbänken... tänk er det, då spelar det ingen roll att vi har hög timpenning o jobbar sakta hahaha...

Nog svamlat nu... uppdaterar vid tillfälle.. ska försöka hinna lägga in bilderna från lekparken oxå nån dag :)

Hejsansvejsanigalejsan!!

Kommentarer
Postat av: malin

Tänk vad vi är duktiga=) både målare & rörmockare!!

vad mer skall vi beta av??

2009-06-08 @ 14:51:34
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0