Det blev lite ändrade planer.. o inte så lite... :P

Allt jag skrev i förra inlägget har ändrats *S*
Först o främst är jag ledig idag, skulle ju jobbat, men dom jag jobbar med övertalade mig att stanna hemma och ta det lugnt, så jaja jag får väl göra det då.. har ju lite o stå i här hemma oxå så :)

Grillning med familjen blir det fortfarande, men inte med den del av familjen jag trodde igår, det blir med den familj jag skapat själv istället för den jag föddes in i :D Vem skulle inte välja att vara med båda sina älskade gossar?! =) Blir grillning med kidsen, D, V, E, S o V... Och N var så sööööt när jag berättade om dom ändrade planerna i telefon igår... Då la han bort telefon, sprang till sin pappa och sa.. - pappa pappa vi ska grilla med S o V imorgon, grilla hamburgare... :) hihi han var lika nöjd trots att det inte blev med kusinerna... *skönt*

Dessvärre kommer jag inte hänga med min vapendragare, bussarna slutar gå kl 14 idag så vi får vara galntokiga tillsammans innan dess och när vi kommit hem igen haha!!

Nu ska här städas lite, byta i sängarna osv så det är rent  o fräscht när vi kommer hem, när det nu blir, imorrn eller söndag typ :)

Trevlig Midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0