Bara om min älskade väntar....

 

Det går inte att neka till att den här låten är heeelt underbar!! Blir alldeles varm i hjärtat av den... :)

Idag är ännu en sån där dag då jag känner att jag har så mkt kärlek inom mig.. Så se upp där ute... haha
Imorrn blir det lite jobb o sen grillning med familjen och sen häng me den som ger mig mest glädje just nu, utan tvekan!! (förutom barnen då såklart) Du ger mig nästan alltid nåt att skratta åt, en bild, ett mess, en film... Eller nåt av våra "projekt" Toker! Haha, vi e nog lika galna bägge två, eller du kanske e lite galnare ;) positivt menat! Fan så kul vi ska ha imorrn!! =D YEIII!!

Nu blir det påklädning av barn o bussfärd till dagis, sen ska mamman ha lite egentid innan det är dags för jobb ikväll o sen lär jag bara fara hem o slänga mig i sängen o slockna.. Liten ville upp 5.18 imorse... *gäspa*

Ha en bra dag allihopa! Solen skiner och jag med den!! :D
Byyyyyyyyyyyyyyyye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0