Tjo!!

Nu har helgen gått, varit ledig hela helgen, tagit det jäkligt lugnt, var rejält sugen på fest i lördags men hade mys hemma med Emil istället, Noah sov hos mommo o hade mys med henne =)

Lördag vaknade vi, försökte få barnen att vara tysta men det gick dåligt så vi traskade över till grannen, när vi kom hem käkade vi lunch, sen for vi alla o lämnade Noah hos mommo o sen gick vi på stan, fikade, traskade runt o kika lite, sen skulle vi ta bussen hem men fick inte plats, blev påvinkade på 2an istället och åkte dit o umgicks vidare några timmar o fick sen skjuts hem,, Förbi kvantum o handlade massa gotta, som jag inte orkade äta upp haha.. onödigt köp!! 
 
Söndag fick jag matleverans från subway lagom till lunch o sen for Emil iväg med pappsen, hämtade Noah hos mommo o promenerade till andra sidan stan där vi åt pizza och sen gick vi till velle emma o ungarna o barnen härjade tills det var sovtajm.. jag var så ruuuskigt trött...

Såg tv en stund, men somnade ganska omg, vaknade imorse o promenerade med barnen till dagis, for hem, städade, fick besök av grannen o hennes son, drack kaffe o lekte, läste massa böcker.. haha.. goungen!

For o hämta Emilsson på dagis, in till stan, mötte upp mamma, gick på marknaden, fick en skitsnygg klänning... :) Emil fick en vindsnurra... gick på stan ett tag oxå, tog oss tillslut med en buss, hem o käka grillad fläskfile o potsallad.... mums!!

Trött emilsson fick möta kudden redan kring 18tiden och nu ska jag nog snart göra detsamma... är helt slut... tandläkaren imorrn o sen jobb till 20.15, Emilsson ska vara med kusinen, sen ska jag dit o sova, börjar jobba igen kl 7 på onsdag, skulle varit ledig, men ska jobba extra... nice nice, mera pengar!! :D

Nä nu ska jag stänga ner o gå o packa de vi ska ha me oss o sen gå o lägga mig o läsa...

Utgång på torsdag med bästa Malin som kommer upp från sthlm!! *längtar* =))

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0