PARTAJJ!!

Yes, ikväll är det efterlängtade partajet med grannen, som jag sett fram emot denna kväll... =) Hon o grabbarna var förbi en sväng igår innan dom for på krogen, trevligt =) Hoppas bara dom inte röjde alltför mkt så dom e för sega idag, för jag behöver nån som drar igång mig, blev bara ca en timmes sömn inatt... låg o läste alldeles för sent, o messa me fyllon, sen när jag hade sovit kanske 45 minuter vaknade Emilsson o grät o grät, gick tillslut in o lyfte upp han. tog han till min säng, men tro inte han somnade om inte... Sen kom ***** o då kunde han aaaabsolut inte somna, låg o busa me han en stund o vi skrattade åt han så han blev bara med speedad, ****** somnade o jag försökte verkligen få Emil att sova, men icket! har slumrat till lite då o då nån minut här o där, men nån mer skönhetssömn blev det inte... känner mig lite småseg nu haha.. Kring 6tiden kom även Noah över till min säng och det blev trångt och småkillarna busade o skrattade, försökte sno till mig lite sömn, men då klev dom upp och började riva ut grejer i badrummet så det var bara att kliva upp =)
Nu ska jag fixa frulle till kidsen, kaffe till mamman och ta en morgoncigg på balkongen o titta på den underbart blå himlen :D

Have a NIIICE day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0