Hahaha, det blev inte riktigt som planerat :p

Våran fest... eller jooo festen blev lika kul som den skulle bli, men lilla jag pallade inte utgången, redan efter en timme ute tog jag mitt sällskap och for hem... eller rättare sagt till matstället o köpte pizza, som när jag vaknade dagen efter stod i kylen nästintill orörd... haha men gott var det på morgon med en pizza :p

Kvällen började på eftermiddagen, tog mitt pick o pack o begav mig till grannen, vi satt o surra nån timme o drack lite, sen skulle grabbsen slänga igång grillen, men det går visst inte att tändaen grill med tändare? så jag visade hur vi gör i norrland.... haha, ja det blev fin glöd o dom grillade korv o svamp...

Vi gick upp till grannens balkong igen efter maten, var varmare där, efter ett tag kom D o sällskapade med oss...
Sen efter några timmar drog vi till stan, skulle på färjan, men de va sååå lång kö så det var ju bara o skippa.. Blev allstars istället, men som sagt pallade jag inte så länge, hursomhelst hade jag en trevlig kväll :) Tack grannen med sällskap o D... :)

Söndag var slappt, jag sov till o från mest hela dagen... sen kom mina älsklingar hem, stoj o bus :D N åkte till sin pappa o ska vara där en vecka... Vi andra åt tacos, sviiingott!! D somnade på soffan, väckte han o bad han göra E klar för sängen... men han hade tacos ööööveralt så det blev ett bad istället =) När han badat klart la jag honom o sen blev det tv för hela slanten tills sängen lockade..

Måndag, emil racerbajsar hela förmiddagen, inget jobb för mamman o inget dagis för grabben... Hemmamys istället... Mormor var barnvakt på kvällen så jag fick fara o storhandla, det behövdes verkligen!!! 

Tisdag har varit lugn, bakat äppelpaj o lekt mest hela dan, nu har E somnat för en stund sen, kanontrött kille... Och jag sitter och håller på att bli blondin....om nu allt går som det ska ;) :P

Hopps, nu vaknar E... måste gå o se vad han vill... hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaameeen jag säger jue det oplanderade kvällar är roliga såna=)Hörde jag..... BADA????

2009-08-02 @ 19:00:54
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0