Tillfälliga moln

kom ivägen för min sol idag... men eftersom folk som läser mig blogg inte kan ifrågasätta till mig vad jag menar med vissa saker så tänker jag inte skriva nåt här för det blir bara massa onödigt tjafs om allt då!

Vi har skingrat molnen, för stunden iaf...


"Jag blir bara lite less på att han under helgen inte vilat utan varit ute o flängt, klart som fan han inte blir frisk då, och kommer hem sjuk/sjukare, visst han har orkat och inte haft hög feber, men ändå!"
Detta från mitt tidigare inlägg var inte menat som skitsnack mot nån, bara ett konstaterande från min sida att det inte kändes så kul att han blev sämre, då han varit hemma o jag vab:at tors-fredag och sen under helgen var han inte hemma o vilade, (och dessutom har jag skrivit att HAN ORKADE OCH HADE INTE HÖG FEBER så att han var o flängde var inte grejen, utan just det att han blev sjukare.) och jag var less över att behöva vab:a igen!! Och dessutom att all vab:ning föll på mig... men alla tolkar ju mina ord så fint så... Tror jag skrivit det tidigare.... undrar ni över nåt i min blogg, ta det med MIG, för det är jag och endast jag som vet varför jag skrivit som jag gjort och hur jag menat...

Var jävligt skönt att prata ut ikväll iaf.. och att det slutade så bra som det gjorde... Vi ska inte vara ovänner gubben! Det är så onödigt... Det är tufft för oss båda med mkt nu... men det kommer lugna sig.. *kram till dig*

Nu ska jag sova så jag orkar upp o jobba imorrn, ska stå utanför garaget kl 6.20 senast, hoppas på att hinna gå igenom köket lite innan jag ska börja jobba :)

Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0