Solen tinar mig redan! :)

Idag kan jag njuta av att solen skiner, det hade jag svårt för igår :P

Har varit på skolan ¨på föreläsning, var helt underbart att komma ut en sväng.. dom ringde från vik.förm imorse, kändes sjukt jobbigt att tacka nej till jobb pga sjukt barn... men hade som inge val... var ju hemma med sjukt barn... då jag var på skolan ringde dom igen, fråga om jag kunde jobba imorrn, jag tackade ja på en gång, kan inte tacka nej mer nu, o dessutom sa D senast imorse angående sjuka barn att hade han bara inte jour så... (iofs handlade det om nästnästa vecka men ska väl vara samma möjlighet till att vabba nu me tycker jag... messade att jag skulle jobba... av nån anledning hade jag väntat mig ett -grattis va kul, eller åh så bra, eller toppen....men inget av det... bara svaret på hur det blir med emil ett - vet inte
Nåja det löste sig med emil, trots att inte han kunde vabba, så jag bryr mig inte mer i det... kommer ändå fortsätta störa mig på att man som pappa lämnar över ansvaret för sitt sjuka barn på andra... jag skulle vilja att vi delade upp det ansvaret mellan oss... men men det är ju bara min vilja... trodde det var nåt som föräldrar gjorde bara... well då släpper vi det!

Löste sig med skolan o csn, så det bekymret är borta :D

Ledig nästa vecka, sen en veckas praktik o prov efter jag slutat på fredagen, o sen är jag färdigutbildad :D:D Sköööönt som fan!! Då ÄR jag nåt, inte bara KAN det jag säger att jag kan :P

Min vän och jag har bestämt oss för att allt gammalt groll är bakom oss, nu fokuserar vi på framtiden :)

Sen att man fick ett underbart fint sms i samma sekund som man kom in på skolan gjorde ju inte dagen sämre precis :)
-Hej, ville bara säga: Shit va smal du har blivit! Du ser skitfräsh ut :) Lite solbränna så kommer du göra succe :)

Jag log, och leendet sitter kvar på mina läppar =) Tack för det fina messet, u made my day even better!

Så nu ska jag gå o busa o göra mat åt lilltoker... får väl se vilken tid han far...

Jobb 7-15.30 imorrn, sen hem, få hem barn? mysfredag!! Med eller utan sällskap? De märks imorrn ;)

Bye Bye!!


*the sun is shining*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0