MEN SHIT!! Vad gör jag nu??

Allt är klart med lägenhet och flytt, 1a april blir det av, nog jobbigt bara det, blev inte alls som det var tänkt, och det gör att jag mår inte alls bra, dessutom kommer nu detta som ett HÅRT slag under bältet! Det finns inte nån plats på varken dagis eller hos dagmamma åt mina barn! Hallå?!?! Hur är det tänkt? Jag vet att mina barn är inte dom enda på det området som saknar dagisplats! Öppna fler förskolor för tusan!! Det ska inte behöva vara så att man ska kuska runt med barnen till andra områden för att dom ska till dagis, hur ska dom kunna umgås med sina vänner utanför dagis om dom bor flera kilometer ifrån varandra? (I-lands problem?) JAg är så upprörd och arg nu så jag kokar., vet inte vad jag ska göra och vad jag ska ta mig till!! Allt rasar! Inte har jag nån möjlighet att åka med dom till porsön varje morgon heller tills det blir nån plats ledig.. JAg börjar snart gråta!! Hur är det tänkt???

Kommer uppdatera lösenbloggen ikväll angående annat som har med flytten o så att göra oxå... Behöver skriva av mig!

Nu ta hand om mina söta barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0