Mår bättre!

Blev inge jobb idag, mådde kasst på morgon o vågade inte riskera att fara.. Gjorde Emil färdig o D tog ner honom till dagis, TACK! La mig i sängen igen, och sov, till 11.30 :-O Vaknade, kände efter, nä mådde inte bra än... låg kvar i sängen till efter 12.. Klev upp o åt, bubbel i magen, men fick behålla det, D ringde o fråga om vi skulle fara o köpa present åt N, kände efter o bestämde mig för att det orkar jag.. Ringde tandis o bokade om barnens tider, så jag slipper vara borta från praktiken pga det iaf... Sen kom D o hämta mig, vi for o lämna traktorn o hämta bilen, till toys´r us o kika, hitta inget, sen till BH o där hitta vi lite fina saker till hjärtat :D

I denna stund är Linn på bolaget och inhandlar godricka tills imorrn :D Faan va kul vi ska ha! :) Brudarna ska rocka loss och göra stan osäker!

Nu ska jag ta o städa lite tror jag, fick ett iiil!! Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0