Helt underbart!!!

Positiv blogg idag!
Trots lite sömn så gick dagen kanonbra, haha fick höra några gånger att jag såg trött ut o skulle dricka mer kaffe :p
Å kaffe har jag druckit, så jag klarar mig säkert några dagar :p
Trevligt ställe, trevlig personal, enkel mat som fan, solen har funnits med mig hela dagen, både ute o inne... Sitter o väntar på att få gå o leka med min lillskrutt en stund... :) Miss him soooo!!! Är jobbigt att vara ifrån han, även om man behöver andas ibland...

Ikväll blir en bra kväll :) känner det på mig.... ;)
Imorrn kommer båda mina gossar hem... *underbart* Sen kalas hos Kajsa... Skoooj!! :D

Å ja just fan! GRATTIS SOFIA!!! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi Tack :D

2009-03-02 @ 09:23:02
URL: http://svammel.webblogg.se/
Postat av: Cillan

Nu har jag ju börjat vara en flitig läsare på din blogg igen... men då har du slutat uppdatera... kom igen nu, ett nytt inlägg tack! :D

2009-03-02 @ 09:27:47
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0