Ånej vad nu då?

Var på ICA o handlade för en stund sen, köpte hårfärg o skulle hem o göra mig fin i håret inför helgen.. :) Kom hem, givk in, tog av mig skorna reste mig upp rätt hastigt, och hela världen började snurra i hundranitti, började må illa och svalde o svalde, ingen ide, sprang till toa o kräktes... Nu sitter jag med jordens huvudvärk och tycker synd om mig själv... D var hit o lämna E, bad honom stanna tills han var i säng, för det yrslar så mkt att jag vågade inte bära han om jag var ensam... TACK för att du ställde upp!
Är tillome svårt att skriva, får rätta typ varje ord... så nu ska jag ta en filt o lägga mig på soffan o vila o hoppas att det här försvinner så jag först o främst kan jobba imorrn och att jag mår bra till lördag då jag o Linn o några till ska göra stan jäääävligt osäker... o dessutom ska jag ju träffa AK ute, hur ofta händer det lixom?

Nä vila o kurera!

Heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0