My mind is made up!

Och nu kör vi, stenhårt, nu eller aldrig typ.. Tur jag är en förlåtande människa, jag ska göra mitt allra bästa för att hitta tilliten igen, jag hoppas peronen jag ska lita på kommer jobba för att jag ska kunna lita på han oxå! Kommer bli förändringar här, både stora o små, men det tar vi en annan gång...

Var på husvisning idag... skiiitfint hus... drömma kan man ju alltid :p

Nu sängen o glo på tv... helt färdig efter 2 dagars jobb ;p

Å ja juuust ja!! Jag har hittat en höstjacka :D kanoooonfin, kommer kanske bild en annan dag, orkar inte leta upp nån nu o som bekant har jag ingen kameratalefon med minneskort o ingen kabel till datorn så jag kan inte fota den :p


Nä nu säger jag gonatt o går o myser i sängen!! Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0