Hörde jag...BADA... :p

Igår satt jag här med min storkille o vi spelade lite farmville i väntan på att lillebror skulle vakna och så säger han -mamma när får jag åka till farmor och farfar? tjaaa sa jag, vi kan ju ringa o prata med dom om du vill... sagt och gjort... Dom blev jätteglada och sa att han kunde få komma på en gång :) Så kring 16 kom dom o hämta han.. det är så underbart att vi har så bra kontakt!! =)) Daniel skulle på Thomas 30års fest och jag hade som bestämt mig för att inte följa, kändes för "jobbigt" o skaffa barnvakt till båda barnen och jag var inte så partysugen... Men då när Noah skulle åka så var det ju bara en barnvakt jag behövde, så jag slog en signal till mamsen o fråga om hon ville ha nattsällskap, och efter lite övertalning bestämde vi att vi skulle droppa av Emil där då vi for till Bensbyn. Styrde upp mig med lite löshår, outfit och lite smink, hot hot! :p

Noah for, våran skjuts kom och vi styrde kosan mot partyt. Blev en riktigt trevlig kväll och vi körde trekamp, som min Darling vann =)) Grillade goood mat, drack goda (och midre goda) drycker och en heeel del kaffe =)Årets sista (i guess) bad hann vi med oxå, jiiisses så kallt det var, men myyysigt ;) När vi skulle upp till huset igen så skulle jag gena i ett dike, men där låg en stenjävel o jag sitter nu med 3skrapade tår... men det är sånt som händer när man ska ligga på topp ;P  Kring 0.30 åkte som alla utom jag o hjärtat hem, vi ringde vår skjuts o satt o prata me Thomas och Pillan en stund o sen for vi in till stan o mötte upp Malin Micke o Tina, gick på färjan, våååran låt spelades när vi hade betalat in oss, så vi sprang in på dansgolvet och shaka loss... faaan va kul :D sen var de bara skitmusik så vi leta upp grabbsen o satt o prata ett tag, hjärtat blev trött o vi gick på max o handla mat o for hem =)

Vet ni... Jag "får" äntligen öppet prata om hur mkt jag älskar denna människa, och det känns så jääkla bra! Så mkt har strulat till det för oss, men nu vet vi vad som är viktigast, och det är att må bra, och det gör vi tillsammans, i love it!! ¨

Nu ska jag bjuda på min o malins låt =) Känner ni hur det börjar spritta i dansnerverna?? =)
/>




Ha en härlig söndag!! Det ska jag ha! :) Puss o kram till alla som förtjänar det =)

Kommentarer
Postat av: Cleo

Låter som du har det bra :) Skoj för dig

2009-08-31 @ 17:53:48
Postat av: stina

Ja C! Jag har det kanonbra! =) Hörrdu, jag har tappat bort både adress och lösen o allt till din blogg, skulle du kunna maila det till mig så är du snäll =) Hinner ju aldrig prata med nån så jag lever genom bloggar just nu :p Hoppas ni har det bra! Kram!!

2009-09-04 @ 05:45:14
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Cleo

Jag kan nog maila den när jag får tid :)Mitt liv är kaos men jag mår ändå hyfsat :)

2009-09-04 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0