Blir inte så mkt

Bloggande för min del... Har så mkt jag inte kan dela med mig av o de lilla jag kan dela me mig av handlar bara om jobb... kanske inte så intressant :p

Idag var iaf grabbarnas sista dag på Sundet, imorrn börjar dom på Snömannen.. Så idag bjöd vi på glass till dom få barn som var kvar på eftermiddagen.. Det var uppskattat i värmen, båda avdelningarna fick oxå tack-kort för tiden pojkarna varit där, blev tårfyllt avsked, både för personal och mig... Kommer sakna dom massor!! Vi har lovat o hälsa på... Så de ska vi ta oss tid o göra framöver! Tog lite bilder, men kan inte lägga ut dom här iom att jag inte haft möjlighet att fråga föräldrarna om lov... Däremot ska jag dela me mig av lite bilder på mina sötpluttar =)

Here we go! Och eftersom Noah varit borta massor i sommar så blir det nästan bara Emilbilder...men nån på mitt storhjärta har jag ju såklart =)

Sitter på cafe o chillar ;)läcker outfit va?! ;)Han lånade Kajsas skor när vi hälsade på ;) Visst e han söt i rosa? ;Ppå mjölkudden :)
en Pappa Galel (daniel) en grävmaskin oxå ;)
O jag har blitt blond ;)

Och här kommer en klar favorit!! Dom e ju såååå söta!!

Lillebror har nog saknat sin storebror...eller vad tror ni?!



Det var allt för nu!
Hoppas jag hinner uppdatera om nya dagiset imorrn... baj baj..!!!

Kommentarer
Postat av: malin

gullpluttar o hotmama..=)

2009-08-10 @ 20:35:41
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0