Lördagen...uppdaterat

Blev helt underbart bra!
Jag M o S körde igång med bastu, sen lagade vi god mat, pastagratäng med wokgrönsaker... hur gott som helst =) Lyssnade på gamla godingar och surrade bort flera timmar =) Sen tog vi bussen till stan o gick på Allstars en sväng, sen vidare till olivers... oj nu kommer emil hem, får uppdatera mer sen =)


Så, nu sover barnen o mamman har lite tid att fördtriva... =)

På Allstars var det riktigt trevligt igår, mkt fint att titta på och god öl, trevligt sällskap, bra musik.... men det finns ju inget dansgolv så vi drog som sagt vidare till Olivers, ingen kö då vi kom, helt perfekt, in beställde öl o ut på dansgolvet... Till o från under kvällen var det alldeles för fullt för att röra sig på dansgolvet så då gick vi runt o pratade med folk och hängde i baren :p Träffade exet och hängde me han en stund, eller nästintill hela kvällen faktiskt, trevligt trevligt... Är så skönt att vi inte bråkar =) Haha malin skrämde tillome iväg en stackars grabb med hjälp av exet :p ;) Kring 2 tiden kände jag att jag fått nog, samlade ihop truppen o begav oss hemåt med stopp på matstället först... Tog me pizza hem o sov sen gott... typ :p Varför blir det alltid så lite sömn då man varit ut?? Inte konstigt man är trött dan efter...

Idag har jag mest bara gått runt o varit, båda barnen har ju varit borta, E kom hem kring 15 o N kring 16.30 Men efter det har det varit fullt ös här, D kom o åt middag me oss o sen var vi ute o lekte allihopa, skitigare barn får man nog leta efter haha! Hade varit bra med den där utlovade tvättmaskinen en dag som denna... *pik* ;)

När barnen skulle sova var N på tvären o skulle iiinte ligga i sängen, han tog sin kudde o sitt täcke o la sig på golvet... haha tokunge, efter 2 koppar kaffe o en cigg gick jag in o pratade med honom och frågade om han inte trodde det var skönare o sova i sängen.... mmm det trodde han och kröp upp där o la sig istället =)

Nu ska jag slänga mig i ett bad o slappna av... disken får nog vänta till imorrn, känner mig slö idag... längtar tills jag har min kära diskmaskin inkopplad!! *saknar*

Gonatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0