Du är min tro mitt hopp min kärlek!!!



Vacker låt! Får mig att tänka på Emily.. Hur skulle livet sett ut om hon fått leva? Skulle vi vara lika bra vänner fortfarande? Skulle hon vara gudmor till mina barn som det var tänkt i tonåren?  Saknar henne fortfarande, nu har det gått 14 år sen hon togs ifrån oss och jag kommer fortfarande ihåg allt som om det vore igår, den där hemska kvällen, ljudet av kraschen, språngmarschen/cykelturen till lassarettet, klumpen i magen då vi väntade på besked om vem det var som skadats, dagen efter då jag satt på sjukhuset och höll hennes hand, hoppet om att allt skulle bli bra... förtvivlan då vi insåg att det inte skulle gå att rädda henne... Usch... begravningen, allt är glasklart i minnet... Saknar dig vännen!! Älskar dig! Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta... Att min son heter nästan som du är en slags hyllning från mig till dig, sen att han är en riktig Emil går inte att förneka heller ;)

Nu ska vi promenera iväg...  Återkommer med update senare om jag hinner...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte ofta jag tänker på min pappa, men den låten får mig att tänka på honom då den spelades på hans begravning när jag var 6 år gammal... Den är fin! Kommer även ihåg att jag såg dig och Emily hänga ihop mycket på Norra =)

2009-04-01 @ 14:05:31
URL: http://www.filosofisk.se
Postat av: Camilla

vet inte namnet, bara att det ligger på docentvägen 8 :)

2009-04-02 @ 17:38:02
URL: http://svammel.webblogg.se/
Postat av: malin

hej hej!! hur går det med flytten? mycke å stå i??

2009-04-02 @ 19:51:01
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag förstår det. Om några dagar kommer jag säkert att tokskratta åt det här jag med, hur mycket otur kan man ha egentligen? =)



Beklagar sorgen, även fast det var längesen. Men man får sörja, även fast det har gått så många år att man nästan inte minns. Man får vara ledsen.

2009-04-03 @ 01:10:40
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0