Dags för uppdatering kanske =)

Alla bitar börjar falla på plats i mitt liv... =)

För det första, flytten, näst intill klar =) Börjat få lite ordning i mitt hem och trivs ruskigt bra här =)
Har varit totalt kaos iom att golven skulle slipas i alla rum, men nu är dem 3 största rummen klara så nu ser det ut som ett hem här =) På tisdag ska dom andra 2 rummen göras o sen är det "bara" tapetsering i 3 rum o målning i badrummet kvar, sen får jag börja sätta upp på väggar o färdigställa =)

I torsdags ringde dom från kommunen o frågade om jag ville jobba - såklart jag ville... Det jag inte visste då var att jag skulle jobba i barngruppen, inte i köket som jag är van vid :p Men det gjorde absolut inte mig nåt, jag älskar ju barn o jobbar gärna med dom =) Så nu är jag speingvikarie både inom kök och barngrupperna = mest troligt mer jobb =) Underbart.... Sen igår ringde enhetschefen från mjölkuddens hemtjänst och ville träffa mig redan idag för ev sommarjobb... och nu har jag minst 75% jobb hela sommaren, från 15/6-15/8 helt jääävla underbart!! Ekonomin lär inte vara ett problem i sommar =) Och om jag fortsätter studierna till hösten så kommer jag inte ha nå problem då heller,.. förstår ni hur härligt det här känns efter vårens ekonomiska trubbel?! JAg kommer ha råd att leva OCH lite till :) Dock kommer jag nog inte ha tid att spendera nå pengar, men då finns dom ju kvar :D Blir tufft o inte se ungarna så mkt som jag är van vid, men det är ju fler än jag som har ett jobb med oregelbundna arbetstider och helgjobb så nog ska det gå bra! =) jag är så glad så glad =)

Imorrn ska jag på tupperware party hos min vän Linda, skoj skoj, inte ofta jag tar mig iväg på sånt... Och på torsdag kommer malin upp, lördag är det fest här =) Fullt upp heeela veckan lång :D

Nu ska jag kika lite på jotex o se om jag hittar nå fina gardiner till mitt hem :)

Hejsan Svejsan från en glaaad tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0