Nu var det länge sen...

Men jag har inte haft tid alls! Blir bara en kort update nu oxå...
Våran semester var helt underbar, hade kunnat få mer fisk (eller iaf en) men det gjorde mig inget att vi blev utan heller, vi fick välbehövd tid med varandra :) Det var ju som det som var meningen med hela grejen =D

Har beslutat mig för att skriva på papprena om gemensam vårdnad, finns inte tid ork eller lust att bråka nu, funkar det inte i framtiden så tar jag fighten då, det kommmer ju drlja innan det är nåt som ska skrivas på gemensamt!!  jag har annat som behöver mitt engagemang nu.. Mycket annat!!!

I helgen kommer vi vara helt barnlediga lör-sön... får se vad som händer då, förhoppningsvis nåt skojjigt :D

Nu ska jag surra lite me Emma på msn.. Uppdaterar mer en annan dag!!

Hejsan svejsan!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja det finns alltid viktigare saker att lägga energi på eftersom att dom säger att det ändå är i princip lönlöst att tvista om det...

Du kan ju i alla fall lägga mer energi på dig själv! Det är du värd!!!! Det bästa!!!

2008-09-18 @ 22:21:36
URL: http://ensam.bloggspace.se
Postat av: maria

nu vare jätte längesen igen =)

2008-10-02 @ 15:46:20
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0