Tapetserat!

I helgen har jag o Älsklingen ägnat åt oss tapetsering, den här gången var det mitt vardagsrum som fick nya färger :) Är så sjuuukt nöjd :D Bilder finns i min bildblogg... www.mylifemyfeelingsmypictures.blogg.se anv.namn o lösen får ni maila om ifall ni inte har det redan, [email protected]

Jag måste bara berätta om hur underbar o BÄST min Älskling är oxå!! I torsdags var ju Pingu på stan o jag hade tänkt åka in med Noah, men med oro för att inte få plats med barnvagnen på bussen så ändrade jag mig, och D och Noah åkte in med  bil (han har ju bara jobb-bil så bara halva familjen ryms ju =/ ) Och när dom kom hem hade han med sig
mat OCH den här!!!



Som jag trånat efter ett par veckor mrn inte känt att jag haft råd o köpa =) Så nu har jag en fiiin vinterjacka =) Och är såååå nöjd =D Jag älskar denna människa högt över allt annat, och när han kommer hem med såna här överraskningar älskar jag honom ÄN mer!! Men nu är det strax dax o hämta Noah på dagis så jag hinner inte skriva nå mer!

VI har det iaf bra o livet leker!

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja han är för underbar den där D!!! :)

2008-10-07 @ 16:47:29
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0