Livet suger stenhårt!

Jag vill inte vara med längre!
När ska jag få vara lycklig på heltid? Utan svåra val? Utan att behöva må skit, utan att behöva krypa ihop i ett hörn och bara acceptera att bli illa behandlad? Ska jag behöva ge upp allt jag mår bra av för att kunna må bra? (kryptiskt?) Ska vi verkligen behöva må dåligt för att vi älskar varandra? Hur jag än gör nu så känns det som att inget är bra, antingen förstör jag för mig D o barnen, eller så förstör jag mig själv, härliga valmöjligheter jag har!
NÄ stanna världen, för jag vill hoppa av! Om en gör valet att inte umgås med en annan så ska det väl bara 'drabba' den personen? Eller ska det vara såhär? Att den som gör valet ska kunna styra över alla andra, för att den personen ska må bra? Om jag gör ett val får jag själv ta konsekvenserna för det. inte fan serveras jag det jag vill ha då! Snälla nån spola fram tiden tills allt är bra! Å mitt i allt detta ska jag vara stark o orka ta hand om mina älskade barn oxå! Så många drabbade av en människas tjurighet! FAN!

Noah är bara för söt iaf! -Nä mamma är inte ledsen, det rinner bara blöta tårar... Underbara unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0