Händer mkt nu...

Tänker dock bara skriva om det positiva... resten håller jag för mig själv och vissa utvalda!

Emil lär sig otroligt mkt nu... Senaste veckan har han blivit helt galen i att klättra, på i och över allt :) Farligt ibland, som igår då han hade placerat en plastback mot en ikea-pall (mammut) och klättrat upp på den och STOD där o såg hellycklig ut... dom är inte sååå stabila dom där pallarna, och även fast han är någorlunda stabil så har han inte lärt sig att parera ett fall än, så mamman fick hjärtat i halsgropen och nu står pallarna högt upp i expedithyllan o ser fina ut haha!

Igår sa han också MAMMA för första gången *lycklig o stolt moder* =D

Han har börjat ta små "has-steg" framåt men vågar inte lyfta fötterna, och lika glad är jag för det, han blir alldeles för stor alldeles för fort... Stanna tiden nån!! :)

Om 3 veckor exakt är det ett helt ÅR sen han föddes. Och den 8:e november blir det Ettårskalas här =D Galet va?! ETT ÅR!! Shit! Och om en månad är det dags för Dagis :-O Ojoj...

Har säkert hänt mer i hans utveckling, men jag kommer inte på det just nu :p

Har börjat få jobb-panik! Vars ska jag jobba? Det FINNS ju inga jäkla jobb!! HELP! Har skickat ansökningar till alla ställen där jag känner att jag skulle klara av jobbet dom söker till, men har fått ETT enda svar, och i det stod det att dom valt ut andra sökande... Har en grym oro i kroppen angående detta, men jag hoppas o tror ändå att det löser sig på nåt vänster!

Nu ska jag o Emil gå o byta blöja o sen fortsätta med lite ommöblering o tillfixning i deras rum medans Noah sover :)

Ett litet tillägg bara.... Jag är lycklig o mår bra innerst inne, trots motgångarna o tjorvet som tar kraft o ork av mig, jag har det bra, jag är älskad av dom jag behöver vara älskad av, och jag har tak över huvudet o mat på bordet åt mina barn, jag är lycklig över detta! Visst skulle livet vara enklare utan tjafs, men huvudsaken är att VI har varandra och där vet jag hur det ligger till iaf!
Å mina vänner ska ha ett stooooort tack för att ni står ut med mitt tjat :)

Till Daniel! Du vet hur jag känner för dig, och du vet att vi har samma drömmar om framtiden, jag skulle vilja spola fram tiden några år så vi lever i våra drömmar redan, men man måste väl kämpa för att komma dit me, som med allt annat! Puss på dig min älskade!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Vad roligt att du läser min blogg. Jag visste inte vad adressen till din var. Men nu när jag vet jag ska följa den slaviskt! :)

Ha det bäst! Kram/Camilla

2008-10-14 @ 18:21:55
URL: http://svammel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0