Familjerådgivning...

Tyvärr eller vad man ska säga så har vi kört fast lite.... så nu ska vi börja gå på familjerådgivning och hoppas på att det kommer bli lösningen på problemen....  Vi är överens om det mesta, men behöver lite råd om hur vi ska gå till väga med vissa saker, så det känns bara bra för min del att få komma dit och förhoppningsvis gå därifrån med ny syn på vissa grejer och kanske lite nya ideer på hur man kan lösa problemen tillsammans...

Jag älskar D o mina barn vi är en familj alla 4...och jag vet att han älskar barnen och att dom älskar han, det går inte att missa!  och jag kommer göra allt som står i min makt för att vi ska kunna leva tillsammans.. Vi förtjänar att vara lyckliga, och det är vi så länge vi är med varandra... Jag vill bara att allt ska lösa sig... skiter faktiskt i hur, bara det blir bra!! (låter som det är nåt trassel mellan mig o D men så är det inte... inte det minsta... ) Nu ska jag ladda för rådgivningen o hoppas på att vi kommer därifrån klokare... =)


Älskar dig Daniel! Tvivla aldrig på det! <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du har helt rätt, ni förtjänar att vara lyckliga TILLSAMMANS!!!

2008-10-16 @ 14:47:49
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Postat av: Cleo

Håller med föregående talar.. Du har helt rätt att er familj förtjänar lycka och välgång :)

2008-10-17 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0