Sol och värme!

Äntligen!
Som jag har längtat efter solen nu när jag varit nere! Och äntligen, bara solen lyser så mår jag lite bättre =)
Är tröttare än tröttast, men det är ju inget ovanligt *ler* Mina grannar är sååå underbara, pojken var ensam hemma igår kväll, det går inte att ta miste på när han är det... Till 1.30-2 nån gång levde dom om o spela musik o härjade där uppe... E märkte inte av det, N vaknade 3 gånger o jag kunde inte somna... Men jag ska ta en pratstund med hans mamma, det kan inte fortsätta såhär... Och jag VILL inte ringa störningsjouren på dom, för han lär ju inte bry sig och det förbättrar knappast nånting alls... Jag tar det den schyssta vägen... Till att börja med iaf!

Fick ett förlåt och en kram igår! Det kändes bra!

Idag har vi varit iväg till L idag o drack kaffe o lekte, var över till C o hämtade mjölk och tittade på renoveringskaoset :D Blir nog snyggt när det är färdigt :D

Senare idag kommer Mormor o hälsar på, vi ska ta med oss barn o hund o gå ut i solen o ha picknick =) Sen kanske man spolar upp lite vatten i poolen så barnen får plaska.,, Får se vad som hinns med... Skulle behöva klippa gräset oxå, men har jag skjutit upp det såhär länge så kan jag väl göra det nån dag till oxå *ler*

Nu ska jag lägga mig på soffan o vila, omjag hinner innan nåt barn vaknar :)

återkommer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0