WOHOOO!!!


En kompis verkar ha hittat kärleken! UNDERBAAAART!! Du förtjänar verkligen all lycka vännen!!! ÄR sååå glad för din/er skull =D

Själv har jag nedräkning.... 9 dagar kvar ;) Såååå kul!

Molnen skingras, och återkommer med jämna mellanrum, men jag väljer att bortse från det som inte är positivt och gläds åt det jag har och det som jag mår bra av istället för att tänka på det negativa.. =)

Nu är det dags för påklädning av 2 små huliganer och sen prommis till dagis...

Ha det bra allihopa! För det ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack snygging!!! :)

Känns jätte pirrigt!!! :P

Men jätte rätt!!! :D

2008-08-27 @ 17:59:40
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0