Komplicerat!

Varför ska det vara så komplicerat?
Saknar min vän, så jävulskt mycket! Har försökt räcka ut handen flera gånger så vi kan lösa det här. men det hjälper inte, om jag ändå kunde förstå vad som gjort att hon är så besviken nu "helt plötsligt", jag har ju sagt och tyckt samma sak alltid, men nu helt plötsligt var det fel av mig att vara ärlig och ta ett beslut som egentligen inte ens rör henne o mig.. indirekt ja, men inte så det borde påverka vår vänskap såhär... och andra som tagit samma beslut är hon inte besviken på... hur kommer det sig? Jag känner mig orättvist behandlad och är skitledsen... Saknar hennes goa glada son oxå, och mina barn saknar både henne o hennes son... Vill bara att vi ska kunna prata ut, för jag tror det finns många missförstånd här.. men hon vill inte så det är väl bara att acceptera o hoppas på att hon ändrar sig... för jag vill verkligen inte förlora min vän... :(


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sitter hos gubben min o har lagt barnen, han är o spacklar hos sin bror, tror båda barnen sover. och det är jätteskönt med en stund för sig själv :) Å vart hamnar jag då? Vid datorn såklart =) haha... Är bara skit på tv så vad har man för alternativ?! 

SKa nog ändå slänga mig på hans nya divansoffa o bläddra lite för jag har noll motivation att skriva...

Svejsanhejsan

Kommentarer
Postat av: maria

tråkigt med sånt =( hoppas allt löser sig! kram

2008-08-14 @ 21:22:59
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Postat av: Cilla

Det kommer lösa sig!!!

För alla vill vi ha en vän som du!!!



Har förresten glömt titta på soffan, har varit där 2 ggr idag men glömt kika på soffan, såg bara på tapeterna... HAHAHAHA observant

2008-08-14 @ 21:52:33
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Postat av: Stina

Maria:

Ja det hoppas jag me! Tack för kramen :)



Cilla:

Tack för dina fina ord! Värmer mkt!

Ja men nu har du sett soffan iaf.. tur du hänger en del på docent så du kunde komma o kika på den på väg hem :)

2008-08-16 @ 10:27:47
Postat av: ida

albin tackar så mycket =)

2008-08-24 @ 16:12:36
URL: http://idaa83.blogg.se/
Postat av: ida

hihi... hans dag var helt underbar =) och va trevligt att ni stannar =) men du.. jag tycker det är liiiiiiite dåligt med uppdateringar här hos dig.. måste ändras ;) hoppas ni har det bra! Kram kram

2008-08-24 @ 18:17:58
URL: http://idaa83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0