Förändringar!

Viiiiii
Mitt liv har tagit en väldigt oväntad vändning :)
Som jag skrev i förra inlägget så träffade jag en kille på krogen förra helgen, vi fortsatte ses, och hips vips fick jag höra att D insett att han ville leva med mig.. (kortfattat alltså, fick världens finaste kärleksförklaringar) och han bad mig, om o om igen att jag skulle ta tillbaka honom och att vi skulle skapa den framtid vi planerat tillsammans tidigare... Först var jag stenhård o sa att det var försent, men är svårt att neka nån man älskar en andra chans, så jag lovade att fundera på saken, och efter 5 dagar var jag så säker att det inte fanns ett enda tvivel på vad som var rätt att göra..

Så nu är vi ett par igen, lyckligare än nånsin :) Det är VI, och det känns så underbart =) Vi har lång väg att gå men vi ska gå den tillsammans och inte stressa på nånting... Det känns verkligen superbra, och vi kommer klara detta!

Barnen är jätteglad över att D spenderar mer tid med oss oxå, dom älskar ju honom lika mkt som jag gör  =)

Nu ska jag gå o se kalle anka med N.. Hejsvejs från världens lyckligaste tjej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! va roligt gumman! kram

2008-08-04 @ 11:06:12
Postat av: Sandra

Ååh, vad kul! Glad för din skull =)

2008-08-04 @ 13:05:24
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ni är för söta ihop!!!

2008-08-04 @ 15:37:39
Postat av: Cleo

Vad skoj tjejen :D Grattis

2008-08-05 @ 11:32:38
Postat av: maria

glad för eran skull =)

2008-08-06 @ 12:23:12
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0